Klachtenafhandeling

U verdient de best mogelijke tandheelkundige zorg. Bij Centrum Mondzorg hechten we naast kwaliteit en service aan persoonlijke betrokkenheid en uitgebreide informatievoorziening. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Bespreek dit met ons, blijf er niet mee lopen. Geef uw opmerkingen door aan de betreffende behandelaar. Een afspraak maken via de praktijkmanager of de dental manager van de praktijk kan natuurlijk ook.

Wat te doen bij een klacht?

We stellen prijs op uw mening, ook omdat die ons helpt om onze service te verbeteren. Mocht zich onverhoopt een situatie voordoen waarin u niet helemaal tevreden bent, bespreek de klacht met de behandelaar of met uw tandarts. Meestal lost dit veel onduidelijkheden op of vindt u samen een oplossing.

Houdt u vragen of onduidelijkheden?

Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Onze klachtenfuncionaris kan u op onpartijdige wijze informatie geven, voor u bemiddelen, desgewenst een gesprek met de betrokken behandelaar regelen en u helpen om een goede oplossing te vinden.

Ook kan de klachtenfunctionaris verbetermogelijkheden in de organisatie signaleren, zodat we passende maatregelen kunnen nemen.

Als ook de interne oplossing van uw klacht niet naar tevredenheid is dan verwijzen wij u door naar de klachtmogelijkheid bij de klachtencommissie van uw behandelend tandarts welke voldoet aan de Wet Klachtrecht cliënten zorgsector.

U vindt bij ons altijd een luisterend oor!

Al onze tandartsen zijn BIG geregistrereerd en zijn aangelsoten bij de beroepsorganisatie ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen) of het NMT (Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde).

Aanmelden Nieuwsbrief

© Centrum Mondzorg 2017 - Website: Van Dongen Design

logo